Oras varžyboms pasitaikė beveik idealus, neskaitant trumpai palijusio lietaus per pertrauką tarp kvalifikacinių ir atkrintamųjų važiavimų. Nestipriai sušlapusią trasą gana greitai išdžiovino iš už debesų išlindusi vis dar kaitri rudeninė saulutė, varžybos buvo pratęstos ir lenktynininkai šiek tiek pailsėję pajudėjo į trasą. Nuo šios akimirkos visus sportininkus vienijo vienintelis tikslas – reikia visomis įmanomomis priemonėmis aplenkti priešininką, nes pralaimėjęs atkrintamuosiuose važiavimuose keliauja namo. Pralaimėję vieni praranda galimybę kovoti tik dėl šio etapo pergalės, kitiems tenka nusivilti labiau ir pasitraukti iš kovos dėl čempiono titulo.
Nors kai kuriose klasėse sezono lyderiai buvo išryškėję jau ankstesniuose etapuose, kova visuose atkrintamuosiuose ir finaliniuose važiavimuose vyko iki paskutiniųjų distancijos metrų. Akivaizdu, kad nenorėdami lengvai pasiduoti ir tikėdamiesi įveikti savo priešininkus, paskutiniam etapui sportininkai maksimaliai paruošė savo automobilius. Varžybų eigoje daug kam pavyko pagerinti savo asmeninius trasos įveikimo laiko ir greičio rekordus.
Staigmeną A klasėje pateikė po trijų etapų buvęs antras šiaulietis Marius Stankevičius „Honda Civic". Jam pavyko iškovoti pirmąją vietą šiame etape ir tokiu būdu įveikti prieš tai pirmavusį kaunietį Ovidijų Tylenį „VW Scirocco". Čempionato įskaitoje abudu prizininkai surinko po vienodai taškų, tačiau pagal taisykles čempiono titulas atiteko sportininkui užėmusiam aukštesnę poziciją paskutiniame etape – Mariui Stankevičiui. Galutinėje sezono rikiuotėje Ovidijus Tylenis antras, o bronziniu prizininku tapo šiaulietis Paulius Petkus „Honda Civic".
Šiame sezone gausiausioje B klasėje taip pat nugalėjo ir čempiono vardą pelnė iki šio etapo antroje pozicijoje buvęs klaipėdietis Matas Škimelis „Audi Coupe". Prieš šį etapą čempionato įskaitoje pirmavo šiaulietis Elanas Gascevičius „Honda Civic", beje kuris ir šio etapo kvalifikacijoje buvo greičiausias. Tačiau jau pačiame pirmajame atkrintamajame važiavime Elanas vos penkiomis šimtosiomis sekundės dalimis nusileido priešininkui ir pasitraukė iš tolimesnės kovos. Galutinėje čempionato įskaitoje Elanas Gascevičius antras, o trečiąją etapo ir čempionato vietą užėmė vilnietis Sergejus Šeniauskas „Audi 90".
C klasės čempiono vardas jau anksčiau laiko atiteko panevėžiečiui Egidijui Sadauskui „Opel Corsa", kuris įtikinamai nugalėjo visuose šio sezono etapuose. Sezono galutinėje rikiuotėje antrą vietą iškovojo klaipėdietis Rolandas Šležas „Opel Corsa", trečias – vilnietis Renaldas Trunce „Opel Calibra".
D klasėje ketvirtame etape nugalėjo svečias iš Baltarusijos Yury Dubinets „Honda Civic". Tačiau puikus Baltarusijos atstovo pasirodymas nesutrukdė vilniečiui Evaldui Kaliūnui „Alfa Romeo 75 Turbo PBM" užimti antrąją šio etapo vietą ir pelnyti čempiono titulą. Trečiąją etapo vietą užėmė ir į galutinės čempionato rikiuotės antrą vietą pakilo Ruklos atstovas Irmantas Katinas „Honda S2000". Bronzinis čempionato prizininkas kaunietis Artūras Simonavičius „Mazda 323 GTX".
Sportinių automobilių SS klasės lenktynininkai ketvirtojo etapo renginio metu varžėsi iškarto dviejų etapų važiavimuose. Kadangi dėl prastų oro sąlygų Palangoje vykusiame trečiajame etape šios klasės dvikovos neįvyko, buvo priimtas sprendimas surengti trečiajame etape užsiregistravusių SS klasės dalyvių kvalifikacinius ir finalinius važiavimus ketvirtojo etapo varžybų metu. Po permainingos kovos paaiškėjo, kad čempiono vardą pelnė utenietis Paulius Vaškelis „BMW E30", antras galutinėje sezono rikiuotėje vilnietis Jiezij Chmelevskij „Eamwracer Jezomobil", trečioji čempionato vieta atiteko klaipėdiečiui Mindaugui Beniušiui „Audi Coupe".
Galutinėje čempionato komandinėje įskaitoje nugalėjo „Scirocco klubas", antrąją vietą užėmė „Opel klubas racing team", trečioji vieta atiteko „ASK Slikas" komandai.
Rezultatai:
Video reportažai:
- 2011 Drag 4 etapas video klipas - AxxxLxxxL
- Evaldas Kaliūnas - Alfa 75 Turbo PBM onboard
- D klasė - VAZ 21011 vs. BMW 325
- D klasė - Ford Escort vs. VW Passat dyzel
- SS klasė - BMW E30 vs. Audi Coupe
Nuotraukos: