Gegužės 20 d. įvyko penktasis 2011 metų ElektroBig slalomo etapas, kuriame susirungė dvidešimt dalyvių atstovaujančių aštuonias komandas. Penktasis etapas nustebino ne tik dalyvių ir komandų gausa, bet ir pasiektu nauju asmeniniu trasos įveikimo rekordu.
Gegužės 14 d. Kazlų Rūdos rajono Kazlų Rūdos aerodromo apylinkes sudrebino automobilių gausmas. Čia vyko 2011 m. Lietuvos „Drag" lenktynių čempionato pirmas etapas "Durisol Drag 2011". Dalyviai varžėsi 1/4 mylios (402,336 m.) ilgio trasoje. Į startą stojo 39 dalyvių automobiliai, kurie kovojo penkiose klasėse.
Gegužės 13 d. įvyko ketvirtas 2011 metų ElektroBig slalomo etapas. Oro sąlygos šį penktadienį buvo ypač permainingos. Varžybų dalyviams šį kartą teko parodyti meistriškumą bei sugebėjimą prisitaikyti prie kintančių oro sąlygų važiuojant ir sausa, ir šlapia asfalto dangomis.
Gegužės 6 d. įvyko trečiasis 2011 metų ElektroBig slalomo etapas. Kaip jau įprasta šiais metais visi dalyviai tarpusavyje varžėsi vairuodami tą patį pramoginį bagį. Kiekvienas dalyvis keturis kartus turėjo galimybę įveikti trasą. Asmeninėje dalyvių įskaitoje pozicijos buvo nustatomos susumavus trijų geriausių važiavimų laikus.
Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato I etapas
Sekmadienis, 01 Gegužė 2011 20:41
2011 m. balandžio 30 d. ir gegužės 1 d. Bikernieki trasoje (Ryga, Latvija) vyko Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato I etapas. Komandą "Elektrobig-Žaibelis" ir Lietuvą "Super B-2000" klasėje su Honda Integra Type R automobiliu atstovavo Paulius Krukauskas. Abu važiavimus Paulius finišavo pirmas. Foto čia
Balandžio 29 d. įvyko antrasis 2011 metų ElektroBig slalomo etapas. Kaip ir pirmame etape visi dalyviai tarpusavyje varžėsi vairuodami tą patį pramoginį bagį. Kiekvienas dalyvis keturis kartus turėjo galimybę įveikti trasą. Asmeninėje dalyvių įskaitoje pozicijos buvo nustatomos susumavus trijų geriausių važiavimų laikus.
Balandžio 15 d. įvyko pirmasis 2011 metų ElektroBig slalomo pirmas etapas. Kaip ir praėjusiais metais visi dalyviai tarpusavyje varžėsi vairuodami tą patį pramoginį bagį. Kiekvienas dalyvis keturis kartus turėjo galimybę įveikti trasą. Asmeninėje dalyvių įskaitoje pozicijos buvo nustatomos susumavus trijų geriausių važiavimų laikus.